Valborg !

Valborg helgen e snart över :( men ni ska få ett smakprov av hur min valborg sågut ;D

Fredag - Som ni alla vet så firas valborg bäst i uppsala så äre bara ! Här äre fullfart redan 10 på morgonen .
             För de e då forsränningen börjar & alla börja dricka ! speciallite ärla chanpage och jordgubbsfrukost i
             stadsparken :) men iaf . möter upp ett par vid halv 10 tiden vid tågstationen tar tåget in för att kolla på
             forsränningen , sen åker man hem drar ut med dricka & vatten pipa för att skejta lite ;) vart en liten
             sväng in te staden igen senare oxå , fick förjävla ont i huvudet så jag drog hem och sov en timme . Sen
             vare bara att gå upp fixa sig & fixa fram högtalare och massa sådant te kvällen . inte långt efter jag e
             klar börjar de rulla in folk hos mig ;) drar igång vatten pipan och skön musik !

Lördag - Vaknade kanske runt 11 tiden tog en dusch och städade upp lite i huset , sen mötte jag MR . X vid 
             bussen :D hade en mycet trevlig dag med den människa ;) ;) sen runt nio drog han hem & emmy jessica
             och joel kom :D vi satt ute och mös med vattenpipa ljus & te ;Driktigt chill och trevlans , måste göras om
             kommer säkert upp bilder från kvällen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0